میزبانی اصفهان از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی در اصفهان گشایش یافت.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی صادراتی در اصفهان گشایش یافت. در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در ۱۷۰ غرفه محصولات خود را عرضه کرده اند.


علاوه بر مشارکت‌کنندگان داخلی امسال نمایندگانی از کشور‌های ایتالیا، آلمان، چین، هلند، بلژیک، ترکیه و امارات نیز در این نمایشگاه حضور دارند.


در این نمایشگاه شرکت‌هایی با زمینه فعالیت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، افزودنی‌ها، ریزمغذی‌ها و مکمل‌ها، کارخانجات مرتبط با تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات نگهداری دام، طیور و آبزیان، فرآوری گوشت، مرغ، ماهی، تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی و محصولات خام دامی، پرورش‌دهندگان شتر مرغ، بوقلمون و تولید جوجه یک روزه حضر دارند.


همزمان با این نمایشگاه نیز سومین دوره جشنواره گاو هلشتاین در محل برگزاری نمایشگاه‌های استان در حال برگزاری است و ۵۰ درصد از مشارکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور از داخل استان و ۵۰ درصد هم مربوط به خارج از استان هستند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز تا ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان دامپروران، دامپزشکان، متخصصان و دانشجویان و عموم علاقه‌مندان این رشته خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
چه جالب