با موافقت رئیس‌جمهور انجام شد؛

ابلاغ انتقال شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده‌واحده «انتقال شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دبیرخانه و صندوق مرتبط با آن به سازمان تبلیغات اسلامی» که پیش تر به‌تصویب رسیده است،برای اجرا ابلاغ کرد.

ماده‌واحده «انتقال شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دبیرخانه و صندوق مرتبط با آن به سازمان تبلیغات اسلامی» که در جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ به‌تصویب رسیده است از سوی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابلاغ شد. متن این ابلاغیه به شرح ذیل است؛

«سازمان تبلیغات اسلامی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده‌واحده «انتقال شورای توسعه فرهنگ قرآنی و دبیرخانه و صندوق مرتبط با آن به سازمان تبلیغات اسلامی» که در جلسه ۸۸۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۲۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ شورای معین این شورا به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده - «شورای توسعه فرهنگ قرآنی» و «صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» (موضوع مواد ۳ تا ۶ منشور توسعه فرهنگ قرآنی مصوب جلسه ۶۴۳ مورخ ۱۳۸۸/۰۲/۲۲ و تشکیل صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مصوب جلسه ۷۰۸ مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۰۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به سازمان تبلیغات اسلامی انتقال می‌یابد.

تبصره ۱- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان رئیس شورای مذکور محسوب می‌شود و دبیر این شورا از میان ۲ نفر از صاحب‌نظران مطرح قرآنی با معرفی رئیس شورا و انتخاب و تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعیین می‌شود.

تبصره ۲- تشکیلات و نیروی انسانی دبیرخانه شورای مذکور و ساختار اداری صندوق، با رعایت مقررات متناظر و هماهنگی مراجع قانونی ذیربط به سازمان تبلیغات اسلامی منتقل می‌شوند. این انتقال به مدت ۳ سال انجام می‌پذیرد و حسب ارزیابی‌های بعدی، قابل بازنگری توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار