۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سفر رییس جمهور به کردستان بهره برداری می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

دکتر فریدون عبدالملکی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم در چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۱۲ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود:در این سفر در شهرستان سنندج خانه های بهداشت ویسر و تودار روته، پایگاه سلامت شهری غیر ضمیمه فرجه، راه اﻧﺪازی آﻧژﯾﻮگرافی دوم و ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻣﻮﺗﺮاپی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻮﺣﯿﺪ و آزمایشگاه مرکزی ﺳﻼﻣﺖ بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: در قروه ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴، ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ روﺳﺘﺎی اﻟﻠﻬﯿﺎری، ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺗﺎق ﻋﻤﻞ(ﺧﯿﺮﯾﻦ و دانشگاه) و نصب دستگاه MRI بیمارﺳﺘﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸتی، در بیجار ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴ و در سروآباد خانه بهداشت روستای دزلی از جمله طرحهایی است که ارائه خدمات خود را به مردم آغاز خواهد کرد.

عبدالملکی گفت: برای ساخت این پروژه ها ۴۹۶ میلیارد ریال و برای تجهیز آن هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و در مجموع هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.