فرمانده کل انتظامی:

ترور دیشب در بمپور کار گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ بود

سردار رادان گفت: عناصر مختلف ضد انقلاب هم در داخل و هم در مرزها به خصوص در مرزهای شرقی کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما با این وجود وضعیت امنیت میهن اسلامی عالی است.

سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه سفر به اراک مرکز استان مرکزی در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: دشمنان انقلاب همواره سعی در ایجاد ناامنی در مرزهای شرقی کشور و منطقه بلوچستان دارند اما مرزبانان غیور نیروی انتظامی با تمام قدرت مقابل آنها ایستادگی می‌کنند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای جان برکف سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارند و همکاری بسیاری بین نیروهای سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد که این مهم قدرت بازدارندگی ما را تقویت کرده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان بمپور ‌در حال ‌گشت‌زنی و تامین امنیت و آرامش مردم بودند که با گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ درگیر می‌شوند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی، تاکید کرد: نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش شود و همه باید از سیره این عزیزان الگوگیری کنند.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی سخنران یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
وضعیت امنیت سیستان و بلوچستان عالی است که هر چند وقت یه ترور اونجا انجام میشه؟ اصلا معلوم هست چیکار میکنید؟ چرا نمیتونید امنیت یه استان رو تأمین کنید؟ اگه جزء ایرانه که باید حداقل مثل بقیه استان ها باشه. اگرم نیست که بدینش بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
زیر سر اسرائیل هست. کلا تا اسرائیل هست مشکلات هست آمریکا هست. اگر اسرائیل نایود شود آمریکا منزوی می شود. آمریکا از طریق اسرائیل کسورهایی مثل مصر اردن عربستان امارات آذربايجان و حتی ارمنستان را وادار به دوستی با خود کرده.
Iran (Islamic Republic of)
Mehran
۰۲:۳۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
زنده باد سپاه ارتش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
زنده باد رهبر آقا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
پس چه شد همسان سازی بازنشستگان کشوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
بازنشستگان عزیز خیلی وقته نادیده گرفتند بیشتر وعده های که دولت از عهده اش برنمیادگرچه این صفحه جای بحث بازنشستگان نبود ولی به علت این که در موردش صحبت نمی شه مجبورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
شغل پلیس دیگه بیشتر از این نیست روح همه‌ی شهدای پلیس و همه‌ی شهدای دیگه شاد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۴۳ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
تا اقدام درستی نکنید داستان همین هست. روز به روز شهادت عزیزان بیشتر میشود