۳۵ قبضه سلاح غیرمجاز در دلفان کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: ۳۵ قبضه انواع مختلف سلاح جنگی و شکاری و ۵۳۲ عدد فشنگ در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان سلاح و مواد مخدر و همچنین مالخران با همکاری اداره اطلاعات و پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان کشف شد.

یونس آزادپور  به رسانه‌ها با بیان اینکه هفت نفر متهم سابقه دار نیز در این رابطه دستگیر شده اند، اظهار کرد: همچنین مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر (سنتی و صنعتی) کشف و تعداد چهار نفر خرده فروش دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در خصوص سرقت افزود: در این زمینه نیز ۲ نفر از مالخران حرفه‌ای شهرستان دستگیر و اموال مسروقه در مخفیگاه متهمین کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان ضمن قدردانی از همراهی مردم فهیم شهرستان با دستگاه‌های نظارتی در راستای برقراری امنیت پایدار برای معرفی متهمین سابقه دار و اقدام به موقع و رصد اطلاعاتی و عملیاتی دقیق اداره اطلاعات، پلیس اطلاعات و امنیت و سایر عوامل انتظامی شهرستان، عنوان کرد: این دادستانی بدون اغماض و قاطعانه با تمامی افرادیکه قصد قاچاق یا حمل سلاح و مهمات، مواد مخدر، سرقت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم را داشته و یا با هرگونه هنجارشکنی موجب بی ثباتی و ناامنی شهرستان را فراهم آورند، برخورد قاطع داشته و در این زمینه با هیچ کس مماشاتی ندارد.

آزادپور بر حمایت قاطع دستگاه قضا از نیرو‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی شهرستان، تاکید و اضافه کرد: هیچ گونه اقدام خلاف قانونی از رصد اطلاعاتی پنهان نخواهد ماند و در کمتر زمان بساط هرگونه ناهنجاری و هنجازشکی در دلفان پرچیده خواهد شد.

شهرستان دلفان با قرار گرفتن در شمال غربی استان لرستان و ۲ هزار و ۷۴۰ کیلومتر مربع مساحت دارای ۴۴۶ روستا و بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است.

 

برچسب ها: انتظامی ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.