دیوارنگاره جدید میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه رونمایی شد

دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه با شعار «عدو که خنجر خود می‌زند از پشت، نشد حریف پدر، کودکش را کُشت» رونمایی شد.

تازه‌ترین دیوارنگاره میدان انقلاب به یاد فرشتگان مظلوم غزه با شعار «عدو که خنجر خود می‌زند از پشت، نشد حریف پدر، کودکش را کُشت» اکران شد.

همچنين دیوارنگاره‌ای با عنوان «طوفان الاقصی» ۱۵ مهر و همزمان با آغاز حمله جبهه مقاومت به اسرائیل در میدان فلسطین تهران نصب شد.

بامداد ۱۶ مهر هم دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت انجام عملیات «طوفان الاقصی» مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی نصب و رونمایی شد. شهرداری تهران ۱۷ مهر از طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب با عنوان «آتش توهین، حریف حقیقت نخواهد شد» رونمایی کرده بود.

همچنین در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر دیوارنگاره میدان فلسطین با بیان بخشی از آیه ۲۲ سوره سجده «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» «مسلماً ما از این مجرمان بی‌ایمان انتقام خواهیم گرفت» دوشنبه، ۱۷ مهر ماه به‌روز و رونمایی شد. در این دیوارنگاره که طرحی از گنبد مسجدالاقصی دارد، جمله پرکاربرد این روز‌های شبکه‌های اجتماعی یعنی «طوفان الاقصی» به دو زبان عربی و انگلیسی روی آن درج شده است.

طوفان الاقصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
این نقاشی بیشتر ادعای رژیم اسرائیل و بلینکن وزیر خارجه امریکا را محکم و ثابت می کند تا مظلومیت کودکان غزه که می گویند حماس از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند. این نقاشی را سریعا حذفش کنید تا بیشتر از این مایه آبروریزی و سوژه خنده نشده است. چند سال پیش هم پیمانکاری در تزئین سقف وسط میدان انقلاب از طرح ستاره داوود یهودی استفاده کرده بود که شهرداری مجبور شد تخریب کند و با صرف هزینه ای دیگر نقش کاشی ها و نمای کلی را تعویض کند. کمی تعقل هم خوب است. حیف رنگ و وقت و پول بی زبان بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
اتفاقا پدر و کودک را با هم کشت حریف همشون شد لعنت به جنگ طلبان
آخرین اخبار