بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار به تعاونی‌های سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دولت نگاه ویژه‌ای که بخش تعاون و تقویت اقتصاد مردم پایه دارد، خط اعتباری سه هزار میلیارد تومانی برای کمک به تعاونی‌های کشور اختصاص داده که سهم این استان بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان است.

  خلیل‌احمد سلامی  در آئین تجلیل از تعاونگران با اشاره به تأکید و سفارش بزرگان دین و امامین انقلاب به موضوع تعاون و کار جمعی، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی می‌تواند به عنوان خاستگاه و نماد تعاون در کشور باشد.

وی افزود: شهرستان هامون نیز به عنوان اولین «تعاون شهر» سیستان و بلوچستان، این ظرفیت و توانایی را دارد تا با تشکیل و توسعه تعاونی‌ها، به اقتصاد و اشتغال مردم کمک کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از حیث عملکردی، شهرستان هامون امسال جزو موفق ترین نقاط استان در جذب منابع مشاغل خانگی، تشکیل تعاونی های تامین نیاز و همچنین دستیابی کامل به تعهد سالانه اشتغال به شمار می‌رود.

وی گفت: سیستان و بلوچستان برای کمک به شرکت های تعاونی و در تعامل با وزارت متبوع، علاوه بر جذب کامل سهمیه اولیه، ۱۰۰ میلیارد تومان بیشتر نیز طرح برای دریافت تسهیلات پذیرش و معرفی کرده است.

سلامی افزود: بازدید مستمر از واحدهای تولیدی از جمله تعاونی ها در همه ایام سال به شکل ویژه و اولویت‌دار ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین منابع ارزان قیمت مشاغل خانگی با اولویت به شرکت های تعاونی که به صورت «پشتیبان» تشکیل شوند، اختصاص یافته و پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار