بیرانوند: بی احترامی ها زیاد شده است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات استقلالی‌ها علیه سرخپوشان واکنش نشان داد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس همه ناراحت هستیم و عدم تمرکز باعث شد که در دقیقه آخر گل بخوریم و درس بزرگی برای همه ما شد که باید تا دقیقه آخر تمرکزمان را حفظ کنیم. من به این بازی خوش بین نبودم و تیم حریف ۱۰ نفره شد، اما در ضد حملات ما را اذیت کردند و  همه تمرکز لازم را امروز نداشتیم و هیچ اتفاقی نیفتاده و باید برای هفته آینده ریکاوری کنیم.  

بیرانوند درباره اینکه به نظرش گل دوم صنعت نفت آبادان وارد دروازه اش شد، گفت: خدا را صد مرتبه شکر که کمک داور این گل را گرفت و تا جایی که من دیدم توپ از خط دروازه رد شده بود. ما زیر فشار هستیم و همه تیم‌ها به ما اعتراض می‌کنند. متاسفانه بی احترامی‌ها خیلی زیاد شده است و بازیکنان خیلی به هم بی احترامی می‌کنند. می‌خواهم به همه بازیکنان تیم‌های دیگر که به بازیکنان پرسپولیس بی احترامی می‌کنند بگویم که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند قرارداد میلیاردی با شما نمی‌بستند، چون آن قدر این بازیکنان قوی شدند و قهرمانی آوردند که هر بازیکنی که ۲ الی ۸ میلیارد ارزش دارد می‌آید و ۳۰ میلیارد قرارداد می‌بندد و  باعث و بانی این موضوع ما بازیکنان پرسپولیس هستیم که پول خوب از تیم‌های دیگر می‌گیرید. تیم‌های دیگر پول خوب می‌دهند و هزینه زیاد می‌کنند، چون می‌خواهند قهرمان شوند.  

او درباره اظهارات جواد نکونام مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی در حدی نیست که درباره اش صحبت کنم، گفت: من نمی‌ خواهم  وارد این صحبت شوم و ۲ مربی جایگاه خاص خود را دارند و یحیی گل محمدی سال‌های سال ملی پوش بوده و بازی‌های زیادی برای تیم ملی انجام داده و باید به او احترام بگذاریم. باید  همه بازیکنان و مربیان حریف به سن و تجربه گل محمدی احترام بگذارند.  

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه بازیکن استقلال گفته که ما قراردادهایمان را پایین آوردیم و بازیکنان پرسپولیس هم آپشن‌های خود را نگیرند، گفت: زمانی که قرارداد بالای ۳۰ میلیارد تومان می‌بندید ۲ میلیارد قراردادت را کم کردید فکر نکنید که قراردادتان را کم کردید. شما اول فصل به خاطر پول‌های پارسال اعتصاب کردید و مطمئنا پول‌های پارسال را دادند که اکنون ۲ میلیارد از قرارداد خود را کم کردید. از کجا معلوم شاید این ۲ میلیارد هم از جای دیگری به آن‌ها نداده باشند. پرسپولیس تیمی است که در ۷ سال اخیر، ۶ قهرمانی آورده و یک نایب قهرمانی آسیا را آورده است و تمام بازیکنان اجازه به خودشان ندهند که درباره بازیکنان پرسپولیس صحبت کنند.  

بیرانوند گفت: اتفاق خنده داری است.  فدراسیون فوتبال  بندی وضع کرده که همه تیم‌ها دارند علیه یکدیگر بیانیه می‌دهند و حرف می‌زنند و فدراسیون فوتبال هم به ریش ما می‌خندند و جلوی تیم‌ها و مصاحبه‌ها  را نمی‌گیرند و اتفاق خوبی نیست. همه دوست دارند بیایند و قهرمان شوند و پرسپولیس را جا بگذارند، سخت است و شاید این در آینده ۲ برابر شود و تنها کاری که می‌توانند بکنند تمرکزمان را بهم بزنند و فوتبالی کاری نمی‌توانند انجام بدهند.  

او درباره اظهارات سرپرست استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها باید بدوند تا قهرمانی آسیا را به دست آورند، گفت: نمی‌دانم، این اتفاقی که افتاده و سال‌های سال دارند نانش را می‌خورند. ما این اتفاق را ندیدیم و اگر هم اتفاق رخ داده باشد به خودشان ربط دارد و نوش جانشان و سال‌های سال نونش را بخورند و لذت ببرند. به نظرم خیلی بی احترامی می‌شود به خصوص به  ۲ تیمی که ۳۰، ۴۰ میلیون هوادار دارند و زشت است.

بیرانوند گفت: این بی احترامی به مردم و هواداران است. بحثم هواداران پرسپولیس است که‌ای کاش بانوان ما در طبقه پایین می‌نشستند و سختشان است. هواداران درخواست دارم که هوادار فضای مجازی نباشید و دنبال کامنت باشید و عشق به پرسپولیس داشته باشید. هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند عاشق بودند و تا دقیقه ۹۰ زیر باران تشویق کردند. انتظارم این بود که بازی با استقلال تاجیکستان که در آزادی داشتیم آن قدر هوادار می‌آمدند و نمی‌شود کار دیگری کرد. پرسپولیس نیاز به هوادار دارد و ۴۰ میلیون طرفدار دارد. هر بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود باید ۵۰، ۶۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید و یک صدا ما را تشویق کنند و خواهش می‌کنم هوادار فضای مجازی نباشید. امیدوارم از بازی‌های آینده هوادار عاشق به ورزشگاه بیاید و دوست ندارم که هوادار فضای مجازی باشند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۴۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
لطفا بشمارید چند بار در این مصاحبه در دستورات صادره از کلمه « باید » استفاده شده...
«... باید همه بازیکنان و مربیان حریف به سن و تجربه گل محمدی احترام بگذارند...»
«... هر بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود باید ۵۰، ۶۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید و یک صدا ما را تشویق کنند...»
چشم... اطاعت ما فقیران از شما میلیاردرها حمایت می نماییممممممم... امری دیگر نبود؟!!!!!.
آخرین اخبار