پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان به مناسبت ۱۳ آبان

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است: طلوع فتح الفتوح ۱۳ آبان دیگری در افق روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی سر برمی‌آورد که هر آینه دست‌های آلوده به خون مظلومان جهان از آستین استکبار جهانی نمایان‌تر و ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل برای جهانیان عیان‌تر می‌شود.

آری پیام حق‌طلبی در هر گوشه از جهان تکثیر، رؤیای خوش آزادی تعبیر و نگاه مردمان جهان به حکومت‌های خودکامه آمریکا و اسرائیل تغییر کرده است؛ و چه قیامتی است که با افتادن پرده‌های نفاق و افتراق مدعیان حقوق بشر و ثبت رکورد کشتار وحشیانه زنان، کودکان و مردم مظلوم غزه، جهانیان هم‌صدا با مسلمانان فریاد تظلّم‌خواهی را سر می‌دهند.

در آستانه فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه از مردم ولایی و همیشه در صحنه استان همدان انتظار می‌رود همچون همیشه با حضور خود نام این دیار را در زمره خطّه وفاداران به آرمان‌های امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ثبت نمایند.

در این شرایط حساس تاریخی با حضور حداکثری و مثال‌زدنی در دفاع از حقوق همه دانش‌آموزان مسلمان عالم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز شکوه حضور مردم شریف دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان روحیه بخش کودکان تحت ظلم حکومت‌های استکباری خواهد بود.
ان‌شاءالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.