بی‌اعتمادی صهیونیست‌ها به مدیریت نتانیاهو در جنگ با غزه

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند بسیاری از صهیونیست‌ها به مدیریت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم در جنگ با غزه اعتمادی ندارند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، بر اساس نظرسنجی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، ۵۶ درصد صهیونیست‌ها به مدیریت بنیامین نتانیاهو در جنگ با غزه اعتمادی ندارند.

بر اساس این گزارش همچنین درحال حاضر ۷۶ درصد از صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هستند و تنها ۱۸ درصد تمایل خود را برای بقای او در این سمت ابراز کرده‌اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اذعان کرد: «متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم، اما مصمم هستیم به اهداف جنگ دست پیدا کنیم. ما این جنگ را تا زمانی که به پیروزی دست پیدا کنیم ادامه خواهیم داد. جنگ هزینه‌های اقتصادی دارد و من از تلاش‌های وزارت اقتصاد تقدیر می‌کنم.»

روزنامه یدیعوت آحارونوت پیشتر نوشت: عملیات زمینی ارتش اسرائیل در غزه چندان آسان به نظر نمی‌آید، زیرا تصمیم‌گیرنده سیاسی اصلی نخست‌وزیر است که به ارتش خود اعتمادی ندارد. واشنگتن نیز به تل‌آویو فشار نمی‌آورد، زیرا می‌داند اولویت‌شان بازگرداندن سالم اسیران نزد حماس، قبل از آغاز عملیات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار