۱۳ آبان یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است

فرماندار شهرستان چابهار گفت: ۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است.

 جواد سپاهی  فرماندار شهرستان چابهار گفت: ۱۳ آبان‌ماه یادآور ایستادگی و مقاومت انسان‌های آزاده در برابر ظلم و استبداد است، زیرا فرزندان انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بار دیگر زیاده‌خواهی و دشمنی استکبار را به همگان ثابت کردند و توطئه‌های شوم آنان را بر ملا ساختند.

وی افزود: در این برهه حساس ما باید در مقابل جنایات رژیم کودک کش اسرائیل ندای مرگ بر صهیونیسم سر داده و در کنار مردم غزه همدلی و همدردی و به جهانیان ثابت کنیم مردم غزه تنها نیستند.

وی افزود: استکبار ستیزی در تاریخ ایران اسلامی قدمت دیرینه دارد، ۱۳ آبان‌ماه به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت شده و مردم فهمیم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در اجتماعات و راهپیمایی استکبارستیزی، آزاده‌خواهی و انزجار از استکبار جهانی را فریاد می‌زنند.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه فرزندان این مرز بوم در ۱۳ آبان‌ماه دیوار پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکستند، افزود: اینجانب از عموم امت حزب‌الله که در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت گسترده داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی از مردم فهیم جنوب سیستان وبلوچستان خواست تا در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری در ترویج گفتمان استکبارستیزی و عدالت محوری گام بردارند.

سپاهی ادامه داد: بدون شک عدم همراهی مردم بویژه آحاد جوانان و نوجوانان با توطئه اخیری که نقش آفرینی استکبار جهانی در آن مشهود بود، مصداق عینی و به روز دیگری است که نشان دهد روحیه استکبارستیزی همچنان در بین آحاد مردم زنده است.

وی گفت: ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی است امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار