کاهش ۴۲ درصدی سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق استان قزوین

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از کاهش ۴۲ درصدی سرقت شبکه سیم مسی نسبت در شش ماهه اول امسال خبر داد.

فضل اله لطیفی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت سیم مسی در شش ماه اول امسال گفت: در سه ماه تابستان امسال نسبت به سه ماه بهار حدود ۴۵ درصد کاهش سرقت تجهیزات و شبکه سیم مسی صورت گرفته و با توجه به تمهیدات انجام شده روند کاهش سرقت‌ها ادامه دار می باشد.

وی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار را یکی از مهمترین عوامل کاهش این سرقت‌ها عنوان کرد و افزود: در رابطه با پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه، تعاملاتی با نیروی انتظامی صورت گرفته که بر این اساس ۳ اکیپ گشت شبانه در قزوین و ۳ اکیپ در شهرستان‌های دیگر استان به صورت مداوم به فعالیت می‌پردازند و دستگیری سارقان در شش ماه امسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.

لطیفی با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد این سرقت‌ها در مرکز استان اتفاق افتاده تصریح کرد: برای امسال حدود هزار کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در نظر گرفته شده که تا به امروز ۴۲۴ کیلومتر آن انجام شده و انتظار می رود تا پایان سال و با تکمیل اقدامات لازم در این زمینه شاهد کاهش چشمگیر سرقت سیم‌های مسی در سطح استان باشیم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر اقدمات گسترده و مناسبی در زمینه مقابله و پیشگیری از سرقت در سطح استان به انجام رسیده، ادامه داد: اماکن و تاسیسات این شرکت مجهز به دوربین مدار بسته بوده و تعداد ۵ انبار این شرکت نیز مجهز به سیستم ضد سرقت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.