خانه‌های محیط زیست در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود

سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: فرایند کیفی سازی و شروع به کار خانه‌های محیط زیست در نشستی با مسئولین و مدیران اجرایی خانه‌های محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدرضا علیمرادی گفت: خانه‌های محیط زیست برنامه‌ای مدون و گسترده است که حضور محیط زیست و برنامه‌های محیط زیستی در سایر دستگاه‌های دولتی را به صورت برنامه‌ای مداوم و فعال در دستور کار قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های آموزش محور به کارکنان و مخاطبان دستگاه‌های اجرایی به صورت برنامه‌ای مدون می‌تواند موجب ارتقای فرهنگی و تنویر افکارعمومی و رشد مسئولیت اجتماعی در خصوص موضوعات محیط زیستی گردد و این امر از طریق برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجرایی از قبیل برنامه‌های مشترک: پاکسازی، نهال‌کاری و ... اجرایی شود

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد: در جلسه که با نمایندگان دستگاه‌های دولتی که به عنوان مسئولین یا مدیران اجرایی خانه‌های محیط زیست معرفی شده بودند نحوه شروع به کار و دریافت برنامه‌های آموزشی و مشارکتی و ارتباط دائمی با محیط زیست و سایر خانه‌های محیط زیستی و سایر موضوعات مرتبط بررسی و ارائه گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار