چهار پرونده تخلف حوزه مصالح ساختمانی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت سیستان و بلوچستان از تشکیل پرونده تخلف برای چهار واحد صنفی در طرح نظارتی بر واحدهای صنفی تأمین و توزیع مصالح ساختمانی در زاهدان خبر داد.

قنبر کرمی  بیان کرد: در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی تأمین و توزیع مصالح ساختمانی با برنامه‌ریزی اداره کل صمت سیستان و بلوچستان گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت استان و نمایندگان تعزیرات حکومتی در شهرستان زاهدان از واحدهای صنفی تأمین و توزیع‌کننده مصالح ساختمانی انجام گرفت.

وی افزود: در جریان گشت مشترک نظارتی انجام شده به تعدادی از واحدهای صنفی تذکر و اطلاع‌رسانی انجام شد و برای تعدادی واحد صنفی با تخلفات عدم ثبت موجودی، نصب نرخ‌نامه و تابلوی قیمت تعداد چهار پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در گشت‌های مشترک نظارتی توسط بازرسان اداره کل صمت استان ضمن بررسی سامانه جامع انبارها، ثبت اطلاعات مربوط به خریدوفروش سیمان و سایر مصالح ساختمانی مواردی مانند درج و نصب نرخ‌نامه و قیمت فروش کالاهای موجود، صدور فاکتور، بررسی اسناد و مدارک خرید با توجه به درصد سود قانونی تعیین انجام می‌شود.

برچسب ها: صمت ، واحدصنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.