جشنواره ملی مدرسه‌عشق برگزار می‌شود

مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان‌قزوین از برگزاری هفتمین جشنواره ملی مدرسه‌عشق خبر داد.

الماس پویامنش مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: جشنواره ملی مردمی مدرسـه‌عشق در هفتمین دوره برگزاری خود با هدف حمـایت و ظرفیت‌یابی هنرمندان با استعدادجوان در استان‌های مختلف کشور، آماده دریافت آثار فرهنگی و هنری هنرمندان است.

مسئول قرارگاه فرهنگی‌هنری سپاه استان قزوین افزود: محور‌های جشنواره ملی مدرسه‌عشق شامل: امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل‌مشکل محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی‌ایرانی، ایران‌زیبا، ایران‌قوی، جامعه‌آگاه و قهرمانان‌ملی است.

پویامنش گفت: هنر‌های تجسمی، پویانمایی، هنر‌های تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی از جمله بخش‌های این جشنواره است.

مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان افزود: برای تشویق و ترغیب علاقمندان به شکت در جشنواره جوایز متنوعی از جمله سکه تمام بهارآزادی، پلی استیشن۴، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد:  علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا ۲۰ آبان  به آدرس Www.Madreseheshgh.ir مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.