جهاد اسلامی: اسرائیل مجبور به مبادله اسرا خواهد شد

معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: هرچقدر هم که جنگ طول بکشد صهیونیست‌ها در پایان مجبور به تبادل اسرا خواهند شد.

محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در مصاحبه اختصاصی با الجزیره، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی «هرچقدر هم که روز‌های تجاوز طول بکشد، مجبور به تبادل اسرا خواهد شد».  

او در خصوص موفقیت عملیات طوفان الاقصی گفت: دستاورد مقاومت در ۱۵ مهر و فروپاشی یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل مجاهدین تأثیری خیره‌کننده بر دشمن و حامیان آن در غرب و منطقه گذاشت. علی‌رغم درد شدید عملیات انتقام‌جویانه علیه غیرنظامیان غزه، این انتقام تصاویری را نشان داد که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون بی سابقه بوده است.

او در  ادامه افزود: با وجود این، این عملیات تاثیر راهبردی درازمدت دارد، به ویژه اگر دشمن نتواند مردم غزه را اخراج کند انشاءالله شکست خواهد خورد.

این مقام فلسطینی تاکید کرد این عملیات بعد از اینکه تقریباً مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شد و پس از اینکه کرانه باختری، بیت المقدس و مسجدالاقصی در چنگ دشمن صهیونیستی قرار گرفت، باعث شد آنچه از فلسطین باقی مانده به رأس اولویت‌های جهان بازگردد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد:  تقریباً دو سال پیش، در کرانه باختری اسرائیل عملیات «شکستن امواج» را برای غصب کردن زمین‌های باقی‌مانده آغاز کرد و در بیت‌المقدس، خانه‌های شهر تصرف شد و مسجدالاقصی به طور موقت تحت سلطه یک کابینه فاشیست راست افراطی تقسیم شد. اما عملیات ۷ اکتبر تایید کرد که هیچ صلح و امنیت در منطقه وجود ندارد بدون اینکه مردم فلسطین از حقوق کامل برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار