مراحل پایانی احداث ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت در آذربایجان‌غربی

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، گفت: احداث ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت از پروژه‌های فعال در دست اجرای این اداره کل بوده که پیشرفت ۸۵ درصدی دارد و در مراحل پایانی است.

علی حیدرزاده رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس مرکز اسلامی اهل سنت استان از طرح ساختمان دفتر نمایندگی اهل سنت گفت: این طرح در قالب ایجاد فضا‌های آموزشی برای طلاب و همچنین با کاربری اداری برای بهره‌گیری در طرح اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح احداث دفتر نمایندگی اهل سنت با مساحت ۲ هزار و ۲۳۰ مترمربع اجرا می‌شود و برای اجرای این طرح ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده احداث دفتر نمایندگی اهل سنت با تخصیص به موقع و متناسب اعتبارات تکمیل شده و تحویل بهره بردار خواهد شد.

همچنین در این بازدید مقرر شد تامین و تخصیص اعتبار به موقع و متناسب از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی طی روز‌های آتی صورت گیرد تا طرح تا دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.