۵۰۰ فرصت شغلی جدید در بروجرد ایجاد می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اجرای سه طرح‌ توسعه در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ۵۰۰ فرصتی شغلی جدید ایجاد می‌شود.

 بهمن جعفری در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد گفت:شرکت فولاد پاسارگاد نوید شماره یک بروجرد از واحدهای فعالی است که در طرح توسعه آینده ۵۰۰ اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مشکلات این واحد صنعتی در بحث تامین سرمایه در گردش واحد فعلی و همچنین مجوز طرح توسعه در زمینه آهن اسفنجی جهت تکمیل زنجیره، زیرساخت ها و مقدار مورد نیاز حامل های انرژی ( برق و آب) در ستاد تسهیل لرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفته شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: خط تولید کارخانه فرآوری سلولزی زاگرس در زمینه تولید کاغذ نیاز به سرمایه در گردش و تسهیلات دارد که از محل تبصره ۱۸ با عاملیت بانک صنعت و معدن پیگیری می شود.

جعفری با بیان اینکه کارخانه سپهر پروفیل کلان که در زمینه انواع پروفیل در حال فعالیت است، اضافه کرد: به منظور ظرفیت سنجی و افزایش سهمیه ورق فولادی با حضور کارشناسان ارزیابی لازم صورت تا زمینه ارتقای تولید با افزایش میزان مواد اولیه در این واحد فراهم گردد.

وی در بازدید از صنایع غذایی شکری بروجرد گفت: میزان تسهیلات مورد نیاز به منظور تکمیل تجهیزات صنعتی و بانک ملت استان رایزنی و مقرر شد همکاری جهت توسعه و رونق تولید در این واحد به عمل آید.

از مجموع ۶۵۰ واحد صنعتی بروجرد ۴۵۰ واحد در حال فعالیت و تولید است.

 

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار