برخورد قاطع با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در بستر رودخانه های گرگان

با دستور دادستان مرکز استان گلستان گفت:با متخلفانی که نخاله‌های ساختمانی را در بستر رودخانه‌های گرگان تخلیه می‌کنند برخورد می شود.

در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی در بستر و حریم رودخانه النگدره در محدوده روستای زنگیان، دادستان مرکز استان دستور برخورد با متخلفان و جمع آوری این نخاله‌ها را صادر کرد.

محمود اسپانلو گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد چند دستگاه کامیون متعلق به یک شرکت پیمانکاری ِ طرف قرارداد با یکی از دستگاه‌های استان، نخاله‌های ساختمانی را در بستر و حریم رودخانه النگدره در محدوده روستای زنگیان تخلیه می‌کنند.

دادستان اسپانلو افزود: به مدیران این دستگاه برای نظارت بیشتر بر پیمانکاران، تذکر داده شد. وی افزود: پیمانکار هم مکلف شد با نظارت اداره آب منطقه‌ای استان، لایروبی و تخلیه خاک و نخاله‌ها از بستر و حریم این رودخانه را انجام دهد.

دادستان مرکز استان با تاکید بر برخورد با متجاوزان به حریم و بستر رودخانه‌ها در سراسر استان، گفت: تخلیه نخاله و زباله در حریم رودخانه‌ها علاوه بر آلودگی آب، هنگام بارندگی‌های شدید سبب مسدود شدن مسیر رودخانه و جاری شدن سیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.