حمایت کامل دولت از تولید کنندگان

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان به صورت کامل حمایت می‌کند.

آقای خرم در دیدار با اعضای جدید هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی گفت: تمام تلاش دولت این است که فضا برای تولیدکنندگان امن باشد.

وی یکپارچه سازی خدمات، توسعه خدمات الکترونیک و ایجاد و راه اندازی سامانه‌های جدید را از اقدامات نوین دولت برای تسهیل امور و کاهش مشکلات فعالان اقتصادی عنوان کرد.

وی از خانه صمت استان خواست به کمک صنایع و کارگاه‌های خرد و متوسط به رشد و توسعه مجموعه‌های جوان و دانش بنیان توجه ویژه داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی واگذاری امور و تصدی گری دولتی به بخش خصوصی را ضروری خواند و افزود: اگر بخش خصوصی فعال در حوزه صنایع و معادن توانایی لازم برای ساماندهی و راهبری این بخش را داشته باشد برای واگذاری امور کمک می‌کنیم، اما نباید بگذاریم اعتماد آن‌ها مخدوش شود.

آقای خرم با اشاره به قدمت زیاد و ظرفیت‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: خانه صنعت و معدن به عنوان حلقه واسط بین دولت و صنعت می‌تواند با ارتباط موثر خود نقش مهمی در توسعه این بخش ایفا کند.

آقای امینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم بررسی میدانی و رسیدگی به مشکلات واحد‌های صنعتی و مطالبات صنعتگران را از اولویت‌های این تشکل بیان کرد و خواستار تفویض اختیار امور مربوط به صنعت و معدن به خانه صمت استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار