کنگره شهدای دانشجومعلم در خراسان جنوبی آغاز شد/ شناسایی ۴۰ شهید دانشجومعلم

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی از آغاز کنگره شهدای دانشجومعلم در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام اکبری‌مطلق رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در اولین اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای دانشجو معلم در خراسان جنوبی گفت: کنگره و یادواره‌های دانشجویی متعددی در کشور برگزار می‌شود، ولی کنگره ویژه شهدای دانشجو معلم برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

او افزود: دانشگاه فرهنگیان گلستان و مازندران نیز برای حضور در این کنگره اعلام آمادگی کرده‌اند و گلستان بعد از خراسان جنوبی داوطلب میزبانی از این کنگره است.

حجت الاسلام اکبری مطلق با بیان اینکه در زمینه برگزاری اولین کنگره ملی شهدای دانشجو معلم استان، طی یک سال گذشته دیدار با خانواده همه شهدای دانشجو معلمان خراسان جنوبی انجام شده است، اظهار کرد: همچنین ۲ اثر فرهنگی شامل وصایا و خاطرات شهدای دانشجو معلم استان گردآوری شده است.

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی تصریح کرد: ۴۰ شهید دانشجو معلم در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۸ شهید مربوط به شهرستان فردوس، ۱۰ شهید مربوط به سرایان و ۷ شهید مربوط به بشرویه است.

او عنوان کرد: در شهرستان‌های طبس و سربیشه هر کدام ۴ شهید، خوسف و بیرجند هر کدام یک شهید و زیرکوه ۳ شهید دانشجو معلم شناسایی شده، قاینات هم ۴ شهید از قشر دانشجو معلم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار