پیگیری برای انتقال کارت بازرگانی شرکت های یزدی به استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداریزد گفت: کارت بازرگانی ۱۰۰ شرکت نسبتا بزرگ در تهران صادر شده است و صدور این کارت از سوی اتاق بازرگانی استان پیگیری می‌شود.

 شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداریزد گفت: ۱۳۰۰ واحدتولیدی کارت بازرگانی آن‌ها در استان یزد و ۱۰۰ واحد نسبتا بزرگ کارت آن‌ها در تهران صادر شده است. 

او ادامه داد: شرکت‌هایی که کارت آن‌ها در تهران صادر شده باید سالیانه دو در هزار درآمد و سودسالیانه خود را به عنوان حق عضویت به اتاق بازرگانی اختصاص دهند که این هزینه‌ها به عنوان توسعه صادرات و رشد اقتصادی توسط اتاق تهران هزینه می‌شود که سطح درآمدی اتاق بازرگانی استان یزد کاهش خواهد یافت و فعالیت اتاق بازرگانی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تفاوتی برای واحد‌های تولیدی ندارد که کارت در تهران باشد یا در یزد، پس دستور داده شد تا کارت بازرگانی آن‌ها توسط یزد صادر شود و دوشنبه هفته آینده نشستی در این مورد تصمیماتی گرفته می‌شود.

به گفته فاطمی استاندار یزد، کارت بازرگانی ۸۰ شرکت صنعتی و معدنی استان در تهران صادر شده که معاونت هماهنگی امور اقتصادی باید جلسه‌ای را در تهران با حضور مدیران این ۸۰ شرکت برنامه ریزی کند تا انتقال کارت بازرگانی آن‌ها را پیگیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار