تعلیق سفر مدیر کل یونیسف به سرزمین‌های اشغالی

کاترین راسل به دلیل تصادف در مصر، سفر به سرزمین‌های اشغالی را به تعویق انداخت.

کاترین راسل، مدیر کل صندوق کودکان ملل متحد موسوم به یونیسف که با سفر به خاورمیانه قصد دیدار با مقامات ارشد طرف‌های درگیر در جنگ غزه را داشت، به دلیل مشکلات پیش آمده سفر خود به تل آویو را به تعویق انداخت.

به گزارش الجزیره، راسل روز گذشته زمانی که با خودرو در حال سفر از مصر به نوار غزه بود، دچار حادثه شد و به دلیل جراحات وارده سفر خود به سرزمین‌های اشغالی را به تعویق انداخت. 

کورتیس کوپر، سخنگوی یونیسف در این باره به رسانه‌ها گفت: زمانی که ما عازم مرز رفح بودیم ماشین در گودالی بزرگ افتاد و به پهلو واژگون شد. متاسفانه در این حادثه مدیر کل یونیسف دچار کبودی‌های جدی شد و کمی احساس ناخوشی می‌کند. با این حال، جراحات وارده بر وی جدی نیست. 

وی افزود: راسل على رغم جراحات وارده به سفر خود به نوار غزه ادامه داد. با این حال، پزشکان پس از این سفر اعلام کردند مدیر کل نیازمند مراقبت‌های بیشتر است و از این رو، وی ادامه سفر خود را به منطقه به حال تعلیق درآورد. 

راسل پیش‌تر در مصاحبه با الجزیره از دیدار خود از بیمارستان خان یونس خبر داده بود و از رژیم صهیونیستی خواسته بود اجازه ورود سوخت بیشتری را به باریکه غزه صادر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار