تعیین تکلیف قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری شیراز

در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با مدیران شهرداری موضوع قرارداد رانندگان استیجاری تعیین تکلیف شد.

در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با مدیران شهرداری موضوع قرارداد رانندگان استیجاری تعیین تکلیف شد. این نشست با حضور افسانه خواست خدایی، کمالی، صفایی و اسکندری از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و دیگر مدیران شهرداری برگزار شد.

 در این جلسه نحوه سرویس‌دهی رانندگان به صورت اسنپی بحث و تبادل نظر شد که نماینده سازمان فناوری اطلاعات شهرداری شیراز در خصوص راه‌اندازی این سیستم و معاون برنامه‌ریزی در مورد شیوه‌نامه و نوع پرداخت توضیحاتی را ارائه دادند.

در نشست مذکور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کردند: قرارداد رانندگان باید به گونه‌ای تنظیم و منعقد شود که معیشت و اقتصاد آن‌ها به صورت جدی دیده شود و پرداختی به رانندگان نسبت به قبل با توجه به وضعیت اقتصادی افزایش داشته باشد و انصاف و عدالت در این قراردادها رعایت شود.

بنا بر این گزارش، از مزایای این طرح جهت رانندگان استیجاری می‌توان به ارتقا و افزایش دریافتی رانندگان، حذف سفرهای غیر مرتبط با وظایف سازمانی و ارتقای کرامت آن‌ها اشاره کرد.

از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد، این بود که رانندگان استیجاری هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند و با عزمی که در شورا و شهرداری در مورد این موضوع وجود دارد با یک نگاه دوسویه و همسو با برنامه‌ریزی‌های در حال انجام و با هدفی مشخص در جهت بهبود و معیشت رانندگان اقدامات خوبی در حال انجام است.

در پایان نشست مذکور مقرر شد معاونت برنامه‌ریزی شهرداری شیوه‌نامه این طرح را به صورت جامع و کامل و در جلسه آتی ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار