درخواست پذیرش کارنامه سبز‌ها در آزمون استخدامی بانک ملی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام پذیرش تعداد بیشتری از کارنامه سبز‌های آزمون بانک ملی را درخواست کرد.

بانک همیشه به‌عنوان منبع پول و یک سازمان قدرت‌مند، جذابیت زیادی برای عموم مردم دارد و استخدام در بانک، موفقیت بزرگی برای اکثر جوانان تحصیل‌کرده به‌شمار می‌آید. در فصل بهار امسال آزمون استخدامی بانک ملی برگزار شد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما اداره استخدامی مجوز ۱۸۰۰ نفر را صادر کرده است این موضوع متقاضیان را گلایه‌مند کرده است و درخواست صدور مجوز استخدام برای تعداد بیشتری از کارنامه سبزها را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

بانک ملی ایران در بهار ۱۴۰۲ آزمون استخدامی برگزار کردحدود ۹ هزار و حتی بیشتر از ۹ هزار نفر کمبود نیرو دارد  و حدود ۵ هزار نفر در مرحله اول آزمون کتبی پذیرفته شدند و بانک ملی درخواست پذیرش کل ۵ هزار نفر را به اداره امور استخدامی داد، ولی اداره امور استخدامی مجوز پذیرش ۵ هزار نفر را نداد و نمی‌دهد و فقط مجوز ۱۸۰۰ نفر به بانک ملی داده شد و بقیه در مرحله ارزیابی با وجود امتیاز‌های بسیار نزدیک به قبول شدگان نهایی اجبارا حذف شدند.
جوانان تحصیل کرده و با انگیزه جهت زندگی کردن و ازدواج به اشتغال نیاز دارند چرا اداره استخدامی موافقت نمی‌کند و مجوز استخدام را به بانک که نیاز مبرم به نیرو باانگیزه و باسواد دارد نمی‌دهد.
بانک تا پایان سال با کمبود نیروی بیشتر از این هم مواجه خواهد شد  اگر اداره امور استخدامی مجوز استخدام ۵ هزار نفر را صادر کند هم بخشی از کمبود نیروی بانک جبران خواهد شد و هم این تعداد جوان ارزشمندی که وقت زیادی برای پروسه استخدام در بانک گذاشتند مشکل بیکاریشان حل خواهد شد.
خود بانک بسیار تمایل دارد که از همین کارنامه سبز‌ها استفاده کند، چون واقعا برای پروسه استخدام و ارزیابی بسیار از لحاظ زمانی و مالی برای بانک هزینه بردار بوده ست و همه کارنامه سبز‌ها امتیاز تناتنگ و بسیار نزدیک به قبول شدگان نهایی دارند. خواهش ما از شما این است از اداره امور استخدامی و مجلس شورای اسلامی پیگیری کنید و تقاضای ما را به گوش آن‌ها برسانید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صفر یوسفی
۰۱:۴۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
کارنامه سبزها استخدام کنبد
Iran (Islamic Republic of)
سعادتی
۰۱:۰۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
خواهش میکنیم این درخواست رو پیگیری کنید بیشتر ما سنمون رفته بالا و دیگه شرایط سنی شرکت در آزمون رو نداریم
آخرین اخبار