قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان برای اهتمام به امر ترویج نماز

در هشتمین اجلاس سراسری نماز گلستان از مدیرکل صدا و سیمای این استان برای اهتمام به امر ترویج نماز به صورت ویژه تشکر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در میزگرد تخصصی اجلاس سراسری نماز استان گفت: بیش از ۳۳ هزار دقیقه برنامه به منظور ترویج فرهنگ نماز در شبکه استانی رادیو و تلویزیون گلستان تولید و پخش شده است که در تلاش هستیم این روند افزایش یابد.

رسول شکری‌نیا با تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گلستان در حوزه مباحث اعتقادی و نماز، گفت: سال گذشته ۳۳ هزار و ۵۲۴ دقیقه برنامه با محوریت نماز اعم از ترویج فرهنگ نماز، اذان معیار، اقامه نماز بزرگان و نماز جماعات جدید، برنامه‌های مستند، گفتگو، فیلم کوتاه و گونه‌های مختلف تولیدی در شبکه گلستان تهیه، تولید و پخش شد.

او با بیان اینکه تکلیف خود در زمینه نماز را دائمی می‌دانیم، افزود: از ابتدای امسال تا کنون نیز در مرکز صدا و سیمای گلستان بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه در حوزه نماز داشتیم که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این عدد به ۳۵ هزار دقیقه برسد.

شکری‌نیا با اشاره به گسترش فضای مجازی در جامعه، اظهار کرد: برنامه‌های صدا و سیما در حوزه نماز، پیوستی ۳۶۰ درجه‌ای دارد که علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی، شبکه‌های مجازی را نیز شامل می‌شود که این بخش با همکاری مردم وفعالان مجازی و کنشگران این حوزه در حال اجرا و انجام است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان گلستان با تاکید بر اهمیت رسانه در حوزه ترویج فرهنگ نماز میان نسل نوجوان و جوان، گفت: از طرح‌های رسانه‌ای خلاقانه در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز استقبال و حمایت می‌کنیم.

آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه گرگان، آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر زنگانه استاندار گلستان و مسئول مرکز تخصصی نماز ستاد مرکزی اقامه نماز کشور و جمعی از ائمه جمعه، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در این مراسم حضور داشتند که از تلاش‌های صدا و سیمای استان گلستان، در حوزه‌های مختلف برنامه سازی و فعالیت‌های ترویجی فرهنگ نماز قدردانی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.