فرماندار مهاباد:

نظام جمهوری اسلامی فرصت علم آموزی را برای همگان فراهم کرد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: نظام جمهوری اسلامی فرصت علم آموزی برای همه افراد خواهان دانش را فراهم کرده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در آیین جشن ورودی دانشجویی پیام نور گفت: امروزه در سایه انقلاب اسلامی زمینه و فرصت کسب علم در جامعه فراهم شده و قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی ادامه داد: سال ۱۳۵۶ تنها ۶ نفر از دانش آموزان مهابادی موفق به قبولی در دانشگاه شده بودند که این آمار در سال جدید از هزار نفر نیز بالاتر رفته است.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دانشجویان آینده سازان مملکت هستند، بیان کرد: به برکت خون شهدا و خودباوری موفق به کسب درجات عالی در بخش‌های مختلف علمی شدیم و با تاکید مقام معظم رهبری این راه همچنان باید ادامه یابد.

عباسی با اشاره به حملات ضدبشرانه رژیم غاضب اسراییل گفت: حملات وحشایه و قتل و عام زنان، کودکان و مردان فلسطینی با حمایت اسکتبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار اتفاق افتاده و ادعای دروغین حقوق بشر بار دیگر آشکار شد.

وی بیان کرد: امروزه مردمان آزادیخواه جهان حتی در کشور‌های غربی هم از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ستوه آمده و انزجار خود با اعتراض و راهپیمایی نشان دادند.

عباسی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: جوانان با مشارکت همگانی ضمن حضور در مشارکت سیاسی زمینه انتخاب فرد اصلح و شایسته را برای پیگیری مطالبات مردم فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.