مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

استفاده از استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج در حال آماده سازی است

پیشکاری با بیان اینکه ساخت استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از مهمترین مطالبات مردم سنندج بود،گفت: در حال آماده سازی و برنامه ریزی برای استفاده کارگران و مردم از این استخر هستیم.

فرزاد پیشکاری امروز در بازدید از استخر و حمام سنتی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج گفت: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج یکی از مهمترین مطالبات به حق مردم به ویژه کارگران این شهرستان است چرا که ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه استخر این مجموعه در دومین سفر رئیس جمهور به کردستان و با حضور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار داشت: در حال آماده سازی و برنامه ریزی برای استفاده کارگران و مردم شریف شهرستان سنندج از این استخر هستیم.

وی افزود: با اهتمام جدی و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران این اداره کل، بزودی شاهد تحقق تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی وزارت کار در جهت رشد و بالندگی جامعه شریف کارگران و سایر مخاطبان سازمانی در حوزه ورزش کارگری و مدال آوری کارگران استان در رشته‌های مختلف ورزشی خواهیم بود.

در حال حاضر چهار مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه به کارگران و خانواده‌های آنان خدمت رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.