چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره دانایی توانایی دانش آموزان کشور

ششمین جشنواره دانایی، توانایی دانش آموزان سراسر کشور از ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

غلامعلی خدیبی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای طرح سفیران کتاب در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی انتخاب می‌شوند تا به صورت هفتگی برای سایر دانش‌آموزان در مدارس در خصوص تازه‌ترین نشریات کتاب صحبت کنند.

خدیبی اظهار کرد: در این طرح دانش‌آموزان علاقمند به کتابخوانی شناسایی می‌شوند تا به‌عنوان سفیران کتابخانه‌ها در مدارس برنامه‌های مختلف از جمله معرفی کتاب، تازه‌های نشر، قصه‌گویی، برگزاری مسابقات کتابخوانی برای سایر دانش‌آموزان را اجرا و دانش‌آموزان را با کتاب، کتابخانه و کتابخوانی آشنا کنند.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین جشنواره دانایی، توانایی دانش آموزان سراسر کشور در این استان از دهم آذرماه خبرداد و گفت: در این دوره از جشنواره ۳۳۰ دانش‌آموز منتخب استانی پایه‌های هفتم تا یازدهم سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ آذرماه دانش‌آموزان دختر و ۱۳ تا ۱۵ آذرماه نیز دانش‌آموزان پسران سراسر کشور با هم به رقابت می پردازند.

خدیبی اضافه کرد: این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برای تمامی دوره‌های تحصیلی در پنج سطح پایه‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده و از مرحله آموزشگاهی تا استانی سه کتاب به تفکیک مرحله به دانش‌آموزان معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار