نکونام به دلیل رفتار یک تصویربردار در نشست خبری حاضر نشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر شرکت نکرد.

یکی از تصویربرداران حاضر در محل برگزاری دیدار ذوب‌آهن اصفهان - استقلال در جریان این مسابقه به سمت جواد نکونام رفت و سرمربی آبی‌پوشان از او خواست در جایگاه خود مستقر شود.

این تصویربردار پس از پایان بازی نیز به رفتار خود ادامه داد تا درگیری لفظی بین او و نکونام به وجود بیاید. در نهایت سرمربی استقلال به دلیل رفتار این تصویربردار و بی‌احترامی نسبت به خودش، تصمیم گرفت در نشست خبری پس از پایان بازی شرکت نکند.

این جنجال پس از پایان مسابقه هم ادامه داشت. ابتدا تصویربردار اصفهانی در میکسدزون خبری مقابل خبرنگاران ایستاد و جواد نکونام را متهم به فحاشی کرد و در ادامه با وجود اینکه خبرنگاران اصفهانی مصاحبه با استقلالی‌ها را به دلیل عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری تحریم کرده بودند، با علی سامره یک مصاحبه‌ ۶ دقیقه‌ای پر از تنش داشتند که موضوع بحث اصلی آنها برخورد جواد نکونام با تصویربردار بود. آنها در همین حین اعتراض خود درباره عدم حضور نکونام در نشست خبری را هم به اطلاع سرپرست تیم رساندند. این مصاحبه اینقدر جنجالی شد که درنهایت با وساطت یکی از افراد رسانه‌ای استقلال علی سامره را از مهلکه و از محاصره خبرنگاران اصفهانی فراری دادند

دیدار ذوب‌آهن - استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی یک - یک به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار