راه اندازی بیمارستان صحرایی به مدت سه روز در وشمگیر

سرپرست بسیج جامعه پزشکی گلستان از راه اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در روستای وحدت وشمگیر به مدت سه روز خبر داد.

اسماعیل مقصودلو گفت:  بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جمعیت گنبدکاووس و آق قلا را پوشش خواهد داد.

او با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی روستای وحدت ۸ تا ۱۰ آذر برپا می‌شود، افزود: این بیمارستان دارای امکانات رادیولوژی و آزمایشگاه است.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: در این مدت سه روز نیرو‌های متخصص و فوق تخصص در بخش‌های داخلی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و روان پزشکی آماده ارائه خدمات هستند.

او افزود: اگر فردی مراجعه کند و نیاز به اتاق عمل داشته باشد با بیمارستان‌های استان هماهنگ می‌شود که جراحی آن به صورت رایگان انجام شود.

مقصودلو یادآور شد: علاوه بر این گروه‌های که در بیمارستان مستقر می‌شوند گروه‌های جهادی دندانپزشکی هم می‌توانند مستقر شوند و به صورت رایگان خدمات ارائه دهند.

او گفت: ۱۲ کانون در شهرستان‌های استان مستقر هستند که به مناسبت هفته بسیج فعالیت جهادی خواهند داشت.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان گلستان با بیان اینکه ماه گذشته گروه‌های جهادی با استقرار در شهرستان آق قلا به هزار و ۵۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی ارائه دادند، گفت: خدمات دندانپزشکی تنها به کشیدن و جِرم گیری محدود نمی‌شود بلکه مردم می‌توانند خدماتی، چون پُر کردن، عصب کشی و دیگر موارد را دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی دو بار در سال راه اندازی می‌شود، افزود: تا پایان سال بازهم شاهد ارائه این گونه خدمات به مردم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار