نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تربیت انسان کارآمد، شایسته، مخلص و وظیفه شناس، سرمایه ماندگار نهاد تعلیم و تربیت و معلمان است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آیین اختتامیه طرح کشوری مبین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین، گفت: معلمی شغل انبیاء الهی است و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند و در راستای تربیت با الگوهای اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اتفاقات غزه در ماه‌های اخیر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد و بدون شک این رژیم کودک کُش هر روز به نابودی کامل خود نزدیکتر می‌شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: رزمندگان حماس و مردم مظلوم فلسطین اکنون با الگوی‌گیری از فرهنگ والای بسیج در جهت منافع خود مقاومت می‌کنند و این مردمی که در گذشته از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار نبودند، اکنون با مدرنترین تجهیزات برابر صهیونیست‌ها مقابله می‌کنند و بدون شک پیروزی از آن جبهه حق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور ۶ استان کشور در طرح مبین امسال، خاطرنشان کرد: در تبلیغ دین نباید فقط از زبان استفاده شود، چراکه عمل اثر بیشتری دارد و باید از ابزارهای مختلف به خصوص زبان هنر در جهت گسترش فرهنگ دینی و انقلابی تلاش کرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: معلمان و مدیران در مدرسه و خارج از مدرسه تلاش مضاعفی به کار کار گیرند تا الهام بخش نماز و روزه باشند.

وی گفت: امید است نتیجه برگزاری این نشست‌ها، تربیت صدها انسان عاشق اهل بیت(ع) باشد.

طرح مبین از ۲۳ آبان تا ۶ آذرماه جاری با حضور یک‌هزار نفر از روحانیون و مدیران مدارس از هفت استان، مرکزی، اصفهان، همدان، لرستان، کرمانشاه، قم و قزوین در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) خمین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.