تفکر بسیجی چراغ مسیر و موجب اعتلای کشور است

معاون شهردار تهران گفت: با فرهنگ بسیجی و تسری آن است که می‌توان در مسیر رضایت همشهریان حرکت کرد.

فروزنده، معاون شهردار تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) و گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی، بسیجیان آثار بزرگ و خدمات ارزشمندی بر جای گذاشته اند که از جمله آن می توان به تحولات اساسی در  ابعاد علمی، صنعتی، تحقیقاتی، نظامی و ...  اشاره کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در همه آحاد جامعه گفت: راهبردی که می تواند موجب ارتقا و اعتلای کشور و دستیابی به اهداف متعالی و رفیع شود، تفکر بسیجی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، وی را یک بسیجی به نام و الگوی بسیار بزرگ برای همه دانست و اظهار کرد: بسیج لطفی است که خداوند به انقلاب ما  اعطا کرده و این شجره طیبه با دید عمیق الهی امام خمینی (ره) و حکم ایشان عینیت بخشیده شد.

فروزنده در ادامه با اشاره به فرهنگ بسیجی و تحولات بنیادی صورت گرفته در مدیریت شهری فعلی در حوزه خدمت رسانی به شهروندان گفت: با فرهنگ بسیجی و تسری آن است که می توان در مسیر رضایت همشهریان حرکت کرد؛ یعنی خدمت صادقانه و انجام ماموریت ها بر اساس رضای الهی و این تفکر است که نهایتا خوشنودی شهروندان که همانا رضای خداست را در پی خواهد داشت. رضایت مردم مهم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی همچنین تحقق نظام شایسته سالاری را مهم دانست و به حمایت از نیروهای متعهد، توانمند، جهادی و دارای باورهای راستین و نگاه و تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: با تسری فرهنگ بسیجی و جامعه است که سیستم می‌تواند پویاتر، متعهدتر و به دور از لغزش در مسیر درست دستیابی به اهداف ترسیم شده که خدمت به جامعه و مردم است، حرکت کند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اولویت های موردنظر شهرداری و شورای شهر تهران و اقدامات ویژه ای که در این دوره مدیریت شهری در ابعاد مختلف از جمله حوزه حمل و نقل عمومی، نگهداشت شهر، توسعه پروژه های شهری، محیط زیست و راه اندازی بسیاری از طرح های راکد به جا مانده از سنوات گذشته انجام شده است، گفت: ایجاد گفتمان غالب در این حوزه با طلایه داری بسیجیان کار مهم و ارزشمندی است و خوب است که همه مردم و همکاران بدانند چه اقدامات گسترده ای در همه حوزه ها برای شهر انجام شده است و از این کارها مطلع شوند.

برچسب ها: بسیج ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
بسیجی هیچوقت فکرش رو مشغول گرفتن پست و مقام و پول نمیکنه چون میدونه اگه تو این فکرا بره فکرش مشغول میشه و دیگه نمیتونه راه حل مشکلات رو پیدا کنه ولی اجازه هم نمیده دیگران بدون اثبات کارایی پست و مقام بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
بسیجی واقعی نماز جماعت و روزه اش ترک نمیشه و فداکارترین افراد جامعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
همه از بسیجی فراری اند حتی دولت چون بسیجی با اینکه فداکار و تحصیلکرده و متخصص و کاردانه نه مال و ثروت داره نه مقام و منزلت و راحت حرفشو میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا تفکرا جیبیه نه بسیجی
آخرین اخبار