دبیرکل فدراسیون تکواندو:

فکر می‌کنم حضور تکواندوکاران ایران در منچستر منتفی باشد

دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: تا این لحظه روادید انگلیس برای حضور ملی‌پوشان ایران در گرندپری منچستر صادر نشده است و دیگر خودمان هم ناامید شده‌ایم.

اصغر رحیمی چهارشنبه شب در خصوص صادر نشدن روادید انگلیس برای ملی‌پوشان تکواندو ایران جهت حضور در فینال گرندپری منچستر، اظهار داشت: هیچ خبری نشده و دیگر خودمان نیز ناامید شده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا حضور تکواندوکاران ایران در منچستر با این شرایط منتفی است؟» عنوان کرد: فکر می‌کنم دیگر منتفی باشد. حتی اگر فردا هم روادید صادر شود که بعید است، دیگر زمانی نمی‌ماند. جمعه ثبت نام حضوری مسابقات و شنبه نیز وزن‌کشی است و با این اوصاف وقتی برای اعزام نخواهیم داشت.

مدیر تیم‌های ملی اضافه کرد: باور کنید تا حدی مکاتبه کرده‌ایم که حرفی باقی نماند و به صورت مداوم از سوی میزبان گفته می‌شود مراحل در حال انجام است و هیچ جواب دیگری به ما نمی‌دهند. وقتی روادید تیم پاراتکواندو صادر شد، بسیار امیدوار شدیم که ویزای تیم ملی را هم می‌دهند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد!

وی گفت: با این اوصاف شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ سیستم برای تیم مردان ما از بین می‌رود و باید آن‌ها از طریق گرنداسلم و مسابقات قاره‌ای برای رسیدن به پاریس تلاش کنند.

رحیمی در خصوص کارشکنی همیشگی انگلیس برای تکواندو ایران، گفت: واقعا دلیل این مساله را خودمان هم نمی‌دانیم. از چند ماه قبل، مراحل مختلف را تیم‌های تکواندو و پاراتکواندو به صورت همزمان انجام دادند و عجیب است که به تیم ملی تکواندو روادید نمی‌دهند!

وی همچنین افزود: همین امشب همراه با هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در تمرین تیم ملی حاضر شدیم و با بازیکنان صحبت کردیم. فکر می‌کنم دیگر باید به فکر گرنداسلم و مسابقات قاره‌ای برای کسب سهمیه باشیم، چراکه پس از گرندپری منچستر، کسب سهمیه از طریق رنکینگ بسته می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار