فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری شرور و سارق مسلحی که در آخرین اقدام خود بالغ بر ۴ میلیارد ریال طلا و جواهرات از یک واحد مسکونی به سرقت برده بود خبر داد .

 سرهنگ شاهپور فلاحی  اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک واحد مسکونی در سطح شهر زاهدان، با حضور بی وقفه ماموران، بلافاصله اقدامات تامینی پلیس در این راستا آغاز شد و  یک قبضه سلاح کلاش با یک تیغه خشاب نیز از مجرم کشف شد. 

 وی گفت: تیم ویژه ماموران کلانتری ۱۳ شیر آباد نیز در همین راستا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، عامل اصلی این واقعه را شناسایی و تحت تعقیب قانونی خود قرار دادند.

 وی با اشاره به تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیس در این راستا گفت: در نهایت متهم در یک اقدام عملیاتی در مخفیگاه خود دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب نیز از وی کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اعتراف صریح مجرم به جرم ارتکابی خود گفت: همدستان دیگر وی نیز توسط ماموران انتظامی شناسایی و عملیات دستگیری آنان نیز ادامه دارد.

 سرهنگ فلاحی خاطرنشان کرد: مجرم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف جرائم احتمالی دیگر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

     
 

برچسب ها: شرور مسلح ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار