راه‌اندازی ۳۴ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در کرمانشاه

مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از راه‌اندازی و آغاز بکار رسمی ۳۴ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران از امروز ۹ آذرماه در مساجد استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام جواد جلالی مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در حاشیه همایش مدیران کانون‌های تخصصی خواهران مساجد استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : این کانون‌ها با مدیریت خود خواهران، به مباحث ویژه زنان و دختران به صورت تخصصی در عرصه‌های مهارت اجتماعی، اعتقادی، معنویت، فنی، فرهنگی و هنری در مساجد می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد مساجد استان کرمانشاه یعنی ۵۸۹ مسجد دارای کانون‌های فرهنگی هنری است گفت: از این تعداد ۳۴ کانون ویژه خواهران راه اندازی شده و مطمئنا در سال‌های آینده به شماره آنان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام جلالی به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه خواهران به صورت حضوری، غیر حضوری اشاره کرد و تبیین ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب در سه ساحت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را از جمله اهداف تشکیل کانون تخصصی خواهران عنوان نمود.

مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه؛ انتقال تجربیات و توانمندسازی از طریق آموزش علمی، هدفمند و روزآمد به زنان را از دیگر اهداف این کانون‌های ویژه زنان در محلات و مساجد دانست.

وی تشریح کرد: مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه و رکن فعالیت‌های اجتماعی در نظام و تمدن اسلامی باید نسبت خود را با بانوان به درستی تعریف کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار