رصدخانه کمک می‌کند داده‌های مورد نیاز جمع‌آوری و در لایه‌های مختلف تعریف و تصمیم‌گیری و اداره مدیریت شهر، داده محور شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان در نشست مشترک دفتر مطالعات و کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در خصوص ایجاد رصدخانه شهری، گفت: در دورانی زندگی می‌کنیم که فناوری اطلاعات روز به روز در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی، اثرگذاری بیشتری پیدا می‌کند، بنابراین مدیریت شهری با برنامه بلندمدت و چشم‌انداز آینده در زمینه زندگی دیجیتالی و الکترونیکی شدن شهر در این زمینه تصمیم بگیرد.

علی رضایی با بیان اینکه رصدخانه یکی از گام‌های هوشمندسازی شهری است، گفت: ایجاد رصدخانه شهری می‌تواند کمک کننده در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری محسوب شود.

او گفت: ارتقا جایگاه سازمان فناوری در شهرداری و توجه ویژه به هوشمندسازی امور می‌تواند ارائه خدمت را به شهروندان تسهیل کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه امروز دنیا به سمت حاکمیت داده‌ها در حال حرکت است، گفت: رصدخانه کمک می‌کند داده‌های مورد نیاز جمع‌آوری و در لایه‌های مختلف تعریف و تصمیم‌گیری و اداره مدیریت شهر، داده محور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار