شرور مسلح با ۱۳ سلاح غیرمجاز در زرند دستگیر شد

دادستان زرند از دستگیری تعدادی از اراذل شناسنامه دار و خطرناک در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ قبضه سلاح گرم از خودروی یکی از آن‌ها کشف شد.

رضا یعقوبی به استمرار طرح جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند اشاره کرد و گفت: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای تحویل داوطلبانه سلاح، همانگونه که عنوان شده بود، طرح جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در زرند به صورت عملی آغاز و در این زمینه ضمن دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش در مجموع ۱۷ قبضه سلاح غیر مجاز کشف شد.

وی افزود: در مهمترین عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه که از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان زرند انجام گرفت، شرور معروف و سابقه دار دستگیر و تعداد ۱۳ قبضه سلاح غیر مجاز از وی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اعلام اینکه متهم از مجرمان سابقه‌داری است که در سوابق خود جرائمی نظیر سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، نزاع و درگیری دارد، اظهار داشت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است و در این زمینه با توجه به قرارگیری در ایام فاطمیه که مراسم عزاداری به صورت عمومی برگزار می‌شود، در راستای تامین نظم و امنیت جامعه بیش از پیش فعالیت اراذل و اوباش تحت رصد و نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: دستگیری این شرور هشداری به دیگر اشرار و عوامل ناامن ساز در منطقه است، که به طور قطع در صورت تکرار اشتباهات گذشته و استمرار نزاع با سخت‌ترین شکل ممکن با تمامی افراد مرتبط برخورد خواهد شد.

مدعی العموم زرند ضمن قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و دیگر مراجع امنیتی نظامی و انتظامی در برقراری امنیت این شهرستان گفت: علی رغم آنکه امروزه شهرستان زرند یکی از امن‌ترین مناطق استان است؛ اما وجود حتی یک سلاح غیر مجاز تهدیدی بالقوه علیه امنیت شهروندان به حساب می‌آید.

وی  افزود: به همین دلیل برای عمل به تعهد تامین امنیت مردم، با تعامل میان دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به شهروندان اطمینان داده می‌شود که ضمن جدیت در استمرار جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در برخورد با اشرار نیز قاطعانه عمل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار