مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از ارائه دستاورد‌های این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: همزمان با هفته پژوهش، دهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان یزد از ۱۳ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نمایشگاه دستاورد‌ها و نیاز‌های پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارد افزود: بررسی نا ترازی تولید، مصرف برق، چالش احداث نیروگاه‌های بزرگ خورشیدی و ارائه نیاز‌های پژوهشی صنعت برق از برنامه‌های روز اول و ارائه راهکار‌های مدیریت مصرف و کاهش بار سرمایشی خانگی و استاندارد‌های مرتبط از برنامه‌های روز دوم است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ادامه داد: معرفی و ارائه نیاز‌های فناورانه و ساخت داخل صنعت برق برنامه روز سوم و پاسخ به شبهات مردمی در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، تأسیسات صنعت برق و حریم آن‌ها از برنامه‌های روز چهارم غرفه شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نمایشگاه است.

اسدی با اشاره به اینکه ارائه نیاز‌های پژوهشی و جذب محقق، آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و اطلاع‌رسانی و... از محورهای  این شرکت در تشکیل نمایشگاه است بیان کرد: علاوه بر این، تجهیزات ساخت داخل، تجهیزات ترویجی مدیریت مصرف و دستاورد‌های پژوهشی مانند نرم‌افزار GIs، دستاورد‌های بهینه‌سازی فونداسیون نیز از جمله محصولات و خدمات قابل‌عرضه در این نمایشگاه است. 

گفتنی است مردم استان یزد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، چالش‌ها و درخواست‌های خود را با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای یزد مطرح کنند.

برچسب ها: هفته پژوهش ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.