حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسوولان سیستان و بلوچستان ضرورت دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور نسل جوان در میدان عمل و در کنار مدیران به دلیل نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند موجب ایجاد روند مثبت در انجام کارها می‌شود.

 ضا شریفی روز دوشنبه در اختتامیه طرح آموزشی مدرسه سبز در زاهدان با ابراز خرسندی از اجرای این طرح اظهارکرد: آغاز هر طرحی از مدارس آن را به برنامه سازی نزدیکتر و به یک فرهنگ غالب در همه لایه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.

وی با مخاطب قرار دادن دانش آموزان از آنها خواست که از مدیران و بزرگان خود، استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را مطالبه کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر کجا مسوولان از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کردند، به موفقیت دست یافته‌اند.

وی با تقدیر از مسوولان و مربیانی که از ظرفیت دانش آموزان استفاده می‌کنند، افزود: مسوولان نیز از این ظرفیت برای کاهش هزینه‌های حکمرانی در استان استفاده کنند.
شریفی بیان کرد: با توجه به بهره وری در کارها می توانیم شاهد کاهش هزینه ها باشیم و باید فرهنگ بهره‌وری را نهادینه کنیم.
وی تاکید کرد: با حضور نسل جدید در میدان عمل همراه با نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند در کنار مدیران، یک روند مثبت در انجام کارها ایجاد می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای ایجاد استانی آبادتر و سبزتر، این هدف باید از مدرسه سبز شروع شود، این یک شعار نیست بلکه یک هدف دست یافتنی است.
شریفی اذعان کرد: اکنون از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان در برخی مناطق پنج تیم کارگاهی در زمینه‌های آب، راه، فیبر نوری، راه آهن و گاز برای توسعه استان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای وضعیت ترافیکی شهر زاهدان افزود: سرعت کارها و پروژه‌ها و هم کیفیت کارها باید ارتقا پیدا کند تا دیگر شاهد این گره‌های ترافیکی که در شهر زاهدان وجود دارد، نباشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این استان را باید با همکاری و همراهی هم بسازیم؛ این شعار نیست و در عمل نیز ثابت خواهیم کرد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار