شرکت ۴۰۰ هزار دانش‌آموز در جشنواره دانایی و توانایی

مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش گفت: در بخش کتاب‌خوانی جشنواره دانایی و توانایی حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز شرکت کردند.

جشنواره دانایی و توانایی ابتدا در مدرسه، بعد در منطقه و سپس در استان اجرا می‌شود.

در اختتامیه نفرات اول پایه‌های تحصیلی هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم هر استان حضور دارند و اختتامیه در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر و با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برتر در حال برگزاری است که از روز جمعه پذیرش دختران برای اختتامیه در چهارمحال و بختیاری شروع شد و دانش‌آموزان ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی و اردوی تفریحی، با برخی نویسندگان آشنا شدند، از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید و در یک برنامه معنوی و بصیرتی شرکت کردند.

امروز در اختتامیه بخش دختران، این دانش‌آموزان با اهدا لوح سپاس، تندیس و مبلغی برای خرید کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند و اختتامیه بخش پسران این جشنواره نیز تا پایان این هفته برگزار می‌شود و همه این دانش‌آموزان در ماه‌های آینده به مشهد مقدس اعزام می شوند و مهمان حضرت رضا (ع) خواهند بود.

 محمدحسین پورثانی، مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش در تماس تلفنی با یک برنامه تلویزیونی درباره جزئیات برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در بین دانش‌آموزان مدارس نکاتی را بیان کرد.

او گفت: برقراری ارتباط دانش‌آموزان با کتب‌ غیر درسی در این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پورثانی افزود: ۴۰۰ هزار دانش‌آموز در جشنواره دانایی و توانایی و در بخش کتاب‌خوانی حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز شرکت کردند. اختتامیه جشنواره دانایی و توانایی با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با نویسندگان و تهیه کنندگان کتاب‌های غیر درسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار