گلایه‌های مردم بافق از گران فروشی‌های حوزه املاک

دادستان بافق گفت: با توجه به برخی گلایه‌های مردمی در رابطه با مشاورین املاک، بازدیدی سر زده از چند دفتر مشاور املاک در سطح شهرستان انجام شد.

مزیدی دادستان بافق گفت: با هدف پیشگیری از تخلفات، همراه با نماینده کارگروه کنترل بازار و مستقلات استان به موضوع گلایه‌های مردمی در رابطه با مشاورین املاک ورود پیدا کردیم. 

او افزود: بیشتر گلایه‌ها در حوزه گران فروشی و برخی مشکلات حقوقی در قرارداد‌ها و عدم درج برخی مشخصات بود. 

مزیدی بیان کرد‌: پس از برگزاری کارگروه کنترل بازار شهرستان، بازدیدی از مشاورین املاک صورت گرفت که به دلیل برخی ناآگاهی‌ها و نبود توجیهات، تخلفاتی از سوی دفاتر مشاورین املاک انجام شده بود. 

او گفت: یک سری تکالیف بر عهده اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک قرار گرفت و قرار شد این بازدید‌ها مستمر انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسیم. 

دهقان فرماندار بافق نیز گفت: تصمیم گرفته شد یک نظارت عالیه در شهرستان از سوی مسئولین مربوطه از طرف اصناف، راه و شهرسازی، تعزیرات و... صورت بگیرد تا قیمت مربوط به زمین‌ها و املاک، حق الزحمه دفاتر املاک کنترل شود. 

او افزود: یک سری موارد از جمله واگذاری مسکن به اتباع نیز باید بر اساس قانون انجام و نظارت شود. 

دهقان بیان کرد: کسانی که متقاضی خرید یا اجاره املاک هستند، همه باید شرایط قانونی و شناسنامه داشته باشند و احراز هویت شوند که اگر مشکل قانونی به وجود آمد، دستگاه قضایی بتواند ورود پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار