کاشت یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته گل در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته گل در سطح شهر طی کاشت پاییزه خبر داد.

آقای آسیایی گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و روز‌های سرد سال و نیز جهت تلطیف و افزایش زیبایی بصری شهری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوته از انواع گل‌های کلم و داوودی در سطح شهر تبریز کاشته شد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از گل‌های کاشته شده در مراکز تولید گل و گیاه مجموعه شهرداری تبریز تولید شده است خاطرنشان کرد: با تجهیز مراکز تولیدی گل و گیاه مناطق دهگانه شهرداری تبریز سعی می‌شود گونه‌های مورد نیاز حوزه فضای سبز تبریز در خود گلخانه‌های این مجموعه تولید شود.

آقای آسیایی در این زمینه همچنین با اشاره به اینکه تمامی گلکاری‌های پاییزی سطح شهر به صورت ترکیبی و طرحدار و زیر نظر اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام گرفته است ادامه داد: در اجرای طرح‌های پاییزی سعی شد از سنگریزه به همراه چیپس چوب رنگی در کنار گل‌های داوودی و کلم استفاده شود که در نتیجه شاهد مناظر زیبای پاییزی با تلاش نیرو‌های حوزه فضای سبز و جلوه گری طرح‌ها در سطح شهر بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار