۱۶ آذر، روز تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی

امام جمعه یزد، ۱۶ آذر را فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران توصیف کرد.

 آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی، ۱۶ آذر را فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز توصیف کرد و گفت: بی شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح دینی و ایمانی، آزادی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.

او افزود: روز ۱۶ آذرماه روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جوی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان تبریک می‌گویم. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام تصریح کرد: از مردم شریف یزد دعوت می‌شود که در مراسم وداع با پنج تن از شهدای گمنام، ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه مصادف با روز دانشجو و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) در میدان امیرچقماق شرکت کنند.

 آیت الله ناصری اظهار داشت: اکرام این شهدای گرانقدر ارج نهادن به راه شهیدانی است که حافظ ارزش‌های انقلاب و پاسداشت آرمان‌های والای آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار