پیام امروز شهدا به مردم و مسئولان چیست؟ + فیلم

خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت کشور درباره مهمترین دغدغه شهدای خود صحبت کردند.

پنجشنبه روز بزرگداشت شهدای رسانه و ارتش بود، از همین رو بزرگداشتی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برگزار شد؛ قطعه‌ای که البته به یمن ورود پیکر شهید علی آقا عبداللهی بعد از ۸ سال به وطن رنگ بوی دیگری نیز به خود گرفته بود.  

پنجشنبه بود و جمع خانواده‌های شهدا بر سر مزار فرزندانشان جمع بود از همین رو نیز به سراغ برخی از این عزیزان رفتیم و گفت و گویی کوتاه با آن‌ها داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی


پشتیبان ولایت فقیه باشید

پدر شهید علی آقا عبداللهی در پاسخ به این سوال که اگر پسرشان امروز زنده بود چه توصیه‌ای به جوانان و مسئولان داشت ؟ گفت: اگر پسرم امروز حضور داشت توصیه اش این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشند. امیدواریم ایشان ما را به سمت دین و امام زمان هدایت کند. امیدواریم تا زنده هستیم امام زمان (عج) را ببینیم.

وی در ادامه گفت: شجاعت، نماز اول وقت، رعایت احکام شرعی و پیروی از ولایت فقیه از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

شهید مدافع حرم محمدهادی امینی

حکایت دوست شهیدی که رفیقش را حاجت روا کرد

مادر شهید محمد هادی امینی نیز بر سر مزار پسرش حضور داشت و در پاسخ به ما گفت: مرام شهدا پیروی از راه حضرت زهرا (س) است؛ راه شهدا و خون شهدا نباید پایمال شود. جوانان اگر دوست شهید داشته باشند حتما هدایتگرشان خواهد بود.

وی ادامه داد: احترام به پدر مادر برای شهید اهمیت خاصی داشت. دوست شهیدش، شهیدغلامی بود که از وی خواسته بود که پایین پای این شهید دفن شود که همین اتفاق هم افتاده است.

شهید حسین معز غلامی

 

عکسی که خدا می‌گیرد می‌داند کجا باید استفاده کند

شهید محمد مهدی رضوان

مادر شهید مدافع امنیت محمد مهدی رضوان نیز در پاسخ به ما گفتند: همیشه به او می‌گفتم که محله هرندی پر خطر است از آنجا بیا  بیرون، اما می‌گفت که من اگر یک نفر را هم به راه بیاورم برای تمام عمر من کافی است. دغدغه محمد همواره هم سن و سالانش بودند و من همیشه می‌گفتم محمدمهدی جوانی اش را داد تا جوان‌ها جوانی کنند.

وی ادامه داد: شک ندارم اگر الان هم بود کاری می‌کرد که جوان‌ها از حضرت علی اکبر (ع) الگو برداری کنند و خودش همیشه می‌گفت امیدوارم دستم از دست علی اکبر امام حسین(ع) جدا نشود که هرچه دارم از وجود آقا علی اکبر(ع)  و اهل بیت است. آرزو می‌کنم همه جوان‌ها دستشان در دست علی اکبر (ع)  باشد  و الگوی اصلی را از اهل بیت بگیرند. محمد هر قدمی که برمی داشت به عشق خدا بود و می‌گفت مهم این است که خدا مرا ببیند و عکسم را بگیرد، زیرا عکسی که خدا می‌گیرد می‌داند کجا باید استفاده کند و خدا خوب می دانست عکسش را کجا باید استفاده کند که محمد من الان اینجاست .

پیام شهدا حفظ حجاب است

مادر شهید اکبر حبیبی نیز در این باره به ما گفت: پیام من و همه شهدا حجاب است و اینکه پیرو حضرت زهرا باشند. شهدا را فراموش نکنند، اهل بیت را فراموش نکنند ، اسلام را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: اکبرم خیلی خوش اخلاق بود. احترام به بزرگتر‌ها را حفظ می‌کرد همیشه از سرکار می‌آمد دست و پای من را می‌بوسید و می‌گفت برای من دعا کن. روزی که شهید شد مسافر کربلا بود رفت سرکار تا مرخصی بگیرد، اما دستگاهش را که روشن کرد دستگاه منفجر شد، تمام بدنش سوخت و پنج  روز در بیمارستان بود. ساکش در خانه ماند و خودش عازم کربلا شد.

کشوری که رهبر نداشته باشد هیچ چیز ندارد 

پدر شهید مدافع حرم محمد کامران نیز به ما گفت: پیامم برای مردم این است که در صحنه باشند، متفرق نشوند و پشتیبان ولایت فقیه باشند و طرفدار انقلاب باشند. کشور ما یک کشور سر افراز است. کشوری که رهبر نداشته باشد هیچ چیز ندارد همه موفقیت‌های کشورمان به سبب ولایت فقیه است. مردم  از ولایت فقیه دفاع کنند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

 
شهید سجاد زبرجدی
 
شهید پرویز کرم پور
 
 
شهید محمد کامران
 
 
پیام امروز شهدا به مردم و مسئولان چیست؟ + فیلم
پیام امروز شهدا به مردم و مسئولان چیست؟ + فیلم
پیام امروز شهدا به مردم و مسئولان چیست؟ + فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
پیام شهدا یک جمله ست:مسئولین ظلم نکنید که ظلم پایدار نمی ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مسوولین کشور هرچه دارند از شهدا دارند حتی بنظرم برخی از مدیران نالایق و نا کارآمد به ظاهر و ریاء کارانه از شهدا استفاده می نمایند و مانع عزل خود میشوند . مردم و تاریخ هیج وقت مظلومیت شهدا را فراموش نخواهند کرد .این مدیران نالایق هستند توانایی خدمت را ندارند به اجبار و حتی با اعمال نفوذ می خواهند پست و مقام را داشته باشند و در موقع حساس شهدا را سپر خود قرار میدهند معلوم نیست این مدیران نالایق و بی مسولیت تا کی می خواهند توام داشته باشند . مردان بی ادعا همیشه زنده هستند و برای درس میباشد روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
پیام شهداء به مسئولین مملکت مشخصه: بیت المال مردم رو ندزدید،حیف ومیل نکنید،به دیگران نبخشید،حیا کنید ورها کنید این ملت بخت برگشته را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مسولین از خون این شهدا عزیز خجالت بکشم و به مردم ظلم نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تا میتونین برای مردم کار کنین و با مردم به زبون التماس و خواهش حرف بزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
وای بر شماها که اسم خود را مسلمان گذاشتین در حالی که جلوی‌چشمانتان مسلمانان رو قتل عام میکنن و کاری نمیکنین .
مسلمانی که برادر مسلمانش کمک بخواهد و کسی کمک نکند مسلمان نیست. متاسفم برای شما که به خاطر دنیا صدای مظلوم و نمیشنوین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اگر میتوانید و برایتان مقدور است اختلاس نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
جمهوری + اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
تحریم دشمنان بعد از مذاکره و هم توافق هسته ای و برجام 10 برابر افزایش یافته است.
تحریم دشمنان در مذاکرات وین، قطر و عمان بیشتر هم شده است چرا؟
نتیجه مذاکره با دشمنان از سال 1392 تاکنون صفر!
نتیجه توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه مذاکرات در وین، روسیه، قطر و عمان با دشمنان تاکنون صفر!
کسانی که اگر خیانت ها و جنایت های دشمنان را درک می کردند با دشمنان مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری نمی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ما همواره جنایت یزیدیان در کربلا را با پیکر امام حسین(ع) و یارانش در تاریخ و پای منبرها شنیده بودیم اما با چشم خود جنایت روز کربلا در حق امام حسین (ع) را در حمله منافقین به شهر اسلام آبادغرب عینا دیدیم، که به هیچ کس حتی به زن و بچه ها رحم نکردند و کشتند.

همانطور که رهبری فرمودند ما حساب کسانی را که اعتراض دارند از کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند، جدا می‌دانیم و فرق می‌گذاریم. در اغتشاشات اخیر برخی از دولت‌ها به نحوی دخالت‌هایی داشتند. بیشتر این دخالت‌ها از سوی مقامات کشورهای غربی به خصوص آمریکایی‌ها بود. آن‌ها از افرادی که دعوت به خشونت و اغتشاش می‌کردند، حمایت و با آن‌ها نیز ملاقات کردند. در آمریکا نیز اینگونه است. آن‌ها وضعیتی را که نظام‌شان را به خطر بیندازد، تحمل نخواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کسانی که اگر در دولت حسن روحانی و هم دولت رئیسی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان را درک می کردند با دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری نمی کردند.
Germany
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
حجاب اختیاریست و به هیچ کس ربطی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شما؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پیام که زیاد داره ولی اولین و مهم ترین اینه که دست اجنبی رو از این اب و خاک کوتاه کنید
این جوانان از جونشون گذشتند تا یک وجب از این خاک به دست اجنبی نیفته ،حالا شما دولت مردان و سیاست مداران گله ای پناهنده های افغانی رو وارد ایران میکنید
با کشوری که ۸ سال تمام رو سر ایران و ایرانی بلا و موشک نازل کرد دست دوستی و برادری دادید
همه چیز را به همین زودی فراموش کردید؟؟
همون قدر که دولت صدام در جنگ ۸ ساله مسعول بود مردم عراق هم مسعول هستن
اما شما مسعولین و سیاست مداران فقط به فکر پرکردن جیب خودتون هستید از هر راهی حالا میخواد با مالیات باشه یا با فروش این اب و خاک
برای شماها فرقی نمیکنه
فقط بلدین بگین مشکل از دولت قبل بود
آخرین اخبار