امیر شیخ در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازدارندگی برای یک کشور براساس قدرت تشکیل می‌شود

معاون آموزش و تربیت ارتش گفت: بازدارندگی براساس قدرت تشکیل می‌شود و اگر آموزش درست به نفر داده نشود باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود.

امیر علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با تولید قدرت و افزایش بازدارنگی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: بازدارندگی براساس قدرت تشکیل می‌شود و اگر آموزش درست به نفر داده نشود باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود.

وی ادامه داد: تجربیات ما در صحنه‌های مختلف میدانی نشان داده که اگر آموزش درست نباشد اول خود فرد آسیب می‌بیند و از بین می‌رود و پس از آن سازمان نیز از بین می‌رود، لذا آموزش است که باعث بقای نفر، سازمان و موفقیت در همه مراتب می‌شود.

معاون تربیت و آموزش ارتش بیان کرد: برای همین در ورودی نمایشگاه آموزش و تربیت ارتش جمله پیروزی از تربیت و آموزش درست آغاز می‌شود را نصب و شعار خود قرار دادیم یعنی از تربیت و آموزش صحیح است که میدان و صحنه عملیات می‌تواند برای ما پیروزی را رقم بزند در غیر این صورت در پیروزی رقم نخواهد خورد.

امیر شیخ گفت: یک اصطلاح کلی وجود دارد که می‌گوید انسان‌ها نادان به دنیا می‌آیند، اما نظام آموزشی آن‌ها را احمق می‌کند، لذا نادانی بحثی متفاوت است، اما دانایی و خردورزی براساس نظام آموزشی و فرآیند‌های تربیت و آموزش شکل می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
دمتون گرم ارتشیهای عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
این سرتیپ تمام هستند و این عکس قدیمی است
آخرین اخبار