اجرای طرح‌های متنوع اقتصادی و عمرانی در گناوه

فرماندار شهرستان گناوه از اجرای طرح‌های متنوع اقتصادی و عمرانی در گناوه خبر داد.

محمدتقی صفری روز جمعه در نشست هم اندیشی با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه اظهار کرد: دانشجویان باید با بصیرت و هوشیاری و درک توطئه‌های دشمن به میدان بیایند و آن‌ها را در این عرصه ناکام بگذارند.

وی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا از دانشجو و افکار و مقاومتش ترس و واهمه دارد، زیرا خوب می‌داند ملت غیور ایران با تربیت دانشجویان انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلابی، قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و خواهند کرد.

صفری تصریح کرد: دشمن در برهه کنونی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه جوانان سعی در شکست آن‌ها دارند، اما دانشجویان بصیر و انقلابی همواره در شرایط حساس کشور از دوران دفاع مقدس گرفته تا زمان حال با دیدی روشن و آگاهانه، فتنه‌ها و نقشه‌های توطئه گران را نقش بر آب کرده‌اند.

فرماندار گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهارداشت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس حضوری مسئولانه داشته و در این مسیر جان خود را نثار کردند.

وی گفت: روز دانشجو فرصتی است تا به نقش و مسئولیت خود برای سربلندی کشور فکر کنیم و برای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

فرماندار گناوه به خدمات نظام و دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر چندین طرح مهم و زیرساختی در سطح شهرستان اجرایی شده است که نویدبخش برای پیشرفت و توسعه خواهد بود.

وی از اجرای طرح‌های متنوع اقتصادی و عمرانی در گناوه خبر داد و بیان کرد: احداث پلاژ بانوان، سالن ورزشی یکهزار و ۵۰۰ نفری بانوان، امتداد جاده ساحلی شهر گناوه به قلعه حیدر، جاده کمربندی، پل سیدرضا، توسعه بندر، کارخانه فولاد، چندین سد آبخیزداری، راه گناوه به گچساران، باند دوم جاده ساحلی گناوه به بوشهر و فعال شدن طرح گردشگری جزیره میرمهنا از عمده این طرح‌ها است که برخی از آن‌ها در دهه فجر و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.