تیراندازی مقابل کنیسه یهودیان در نیویورک

پلیس آمریکا از تیراندازی مقابل کنیسه یهودیان در نیویورک همزمان با آغاز جشن حنوکا خبر داد.

مگان کرافت، سخنگوی پلیس نیویورک به خبرنگاران گفت که یک مرد ۲۸ ساله بیرون از کنیسه یهودیان در منطقه آلبانی نیویورک دو گلوله شلیک کرد که در این تیراندازی کسی آسیب ندید.

به گفته کرافت، فردی که در خارج از کنیسه یهودیان شلیک کرد، بازداشت شد، اما انگیزه او از این اقدام هنوز مشخص نیست. این حادثه تنها چند ساعت قبل از آغاز جشن حنوکا، یک جشن یهودی، رخ داد.

به گزارش تله تریدر، در همین حال، کتی هوچول، فرماندار نیویورک به پلیس ایالت نیویورک و گارد ملی نیویورک دستور داد "در آماده باش کامل باشند و گشت زنی‌ها د در مکان‌هایی که به واسطه این جشن ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند، افزایش دهند.

گفتنی است از زمان آغاز کشتار مردم فلسطین به دست رژیم صهیونیستی تاکنون ده‌ها تجمع یهودیان در سرتاسر جهان در محکومیت اقدام اسرائیل انجام شده است. با این حال، کشور‌های غربی می‌کوشند رژیم صهیونیستی را معادل یهودیت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
هن اوکای="بله آفرین
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
این عمل را ما باید در امریکا به فال نیک بگیریم درطول این ۷۵ سال بی نظیر بوده و هرگاه اسراییل به فسلطین و یا جنوب لبنان حمله می کرد این فقط ملت های ازاده اروپایی بودن که اعتراض می کردن و این بزرگی طوفان الاقصی را می رساند
آخرین اخبار