معاون عملیات پلیس راهور تهران خبر داد:

۴۱۰ هزار اعمال قانون در طول ۲ ماه؛ برخورد جدی پلیس با تخلفات شبانه و حادثه‌ساز

سرهنگ مومنی گفت: در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه در تهران، طی ۲ ماه با ۴۱۰ هزار تخلف برخورد شده و ۴۱ هزار خودروی سنگین نیز اعمال قانون شده‌اند.

 سرهنگ احسان مومنی گفت:  با بررسی آمار ۶ ماهه امسال تصادفات شهر تهران، دریافتیم که تصادفات شبانه در شهر افزایش پیدا کرده است که علت اصلی آن هم سرعت و سبقت غیر مجاز بود و باید در خصوص کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده می شد که این مهم خواست شهروندان هم بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خیلی از شهروندان با درخواست های خود از پلیس خواسته بودند که با یک سری از رانندگان که شب ها با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را برهم زده بودند برخورد گردد که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه اقدامات قبلی خود این بار طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه خودروها را بصورت جدی تر اجرا کرد .

سرهنگ مومنی افزود: این طرح به مدت ۱۰ شب به طور مستمر انجام شد و بعد از آن هفته ای دو شب طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آم . در این طرح تیم های شیفت شب پلیس راهور تهران بزرگ به صورت محسوس و نامحسوس تقویت و با تخلفات شبانه و مخصوصا تخلفات حادثه ساز برخورد می نمایند.

وی گفت : در طول این دو ماه با ۴۱۰ هزار تخلف برخورد شده و این تعداد از خودروها اعمال قانون شده اند. همچنین در این مدت با ۵۸ هزار تخلف حادثه ساز مانند سرعت و سبقت نیز برخورد صورت گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: تخلف دیگری که با آن به صورت جد در طول این دو ماه و فقط شب ها برخورد شده تخلفات کامیون ها بوده که ۴۱ هزار کامیون و وسیله نقلیه سنگین که تخلفاتی چون تردد در لاین سرعت ، اضافه بار و استفاده از تلفن همراه و ... داشته اند برخورد شده است .

سرهنگ مومنی افزود : در این مدت ۷۰ هزار وسیله نقلیه ای که نقص سیستم روشنایی داشته اند نیز اعمال قانون صورت گرفته است که این خودروها متوقف و در محل رفع اثر و رفع نقص شده و یا اینکه به تعمیرگاه‌ها اعزام شده اند.

برچسب ها: تصادف ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار