اولین همایش تجلیل از مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه خوزستان برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان از برگزاری اولین همایش تجلیل از مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه استان خبر داد.

جمشید هاشمی فرد معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: با توجه به اینکه مردم استان خوزستان همواره در امور خیریه پیشتاز بوده و نقش فعالی در کمک به نیازمندان دارند، با هدف تجلیل از موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری مردمی همکار با کمیته امداد همایشی در روز یک شنبه ۱۹ آذرماه امسال برگزار می‌شود.

او  افزود: دراین همایش باحضورجعفر صباغیان، قائم مقام، حبیب اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مرکز، از موسسات خیریه و مرکز نیکوکاری و گروه جهادی فعال در سطح استان تجلیل بعمل خواهدآمد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان  گفت: تعامل و هم افزایی با موسسات خیریه‌ای که درحوزه انفاق واحسان فعالیت دارند و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها یکی از برنامه‌های کمیته امداد است.

آقای هاشمی فرد ادامه داد: شناسایی ومعرفی الگو‌های موفق در ارائه خدمت به نیازمندان و همچنین زمینه سازی گسترش هم افزایی گرو‌های مردمی درفضای خیر واحسان از اهداف این همایش است.

او نهادینه کردن فرهنگ توسعه همکاری گروه‌های مردمی درخدمت رسانی را یکی دیگر از اهداف این همایش برشمرد و افزود: قدرشناسی از خدمات این موسسات رویکردی ترویج بیشتر کار خیر و نیک در استان را در پی دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان می‌گوید: یکی از سیاست‌های کمیته امداد درحوزه انفاق و احسان، ترویج این سنت حسنه برای مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد و واگذاری بخشی از اقدامات به دست خود مردم است.

تجلیل از افراد و گروه‌های خیر و نیکوکار و قدرشناسی از اقدامات آنان، بهترین روش برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و توسعه و نشر سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.